Τι σημαίνει αυτό; Ω! Είναι μια μεγάλη ιστορία!
Ας αρχίσουμε όμως από την αρχή με την ερμηνεία δυο αρχαίων λέξεων:
(1) βρωτός που σημαίνει φαγώσιμος και (2) βροτός που σημαίνει θνητός.
Μήπως όμως ο βροτός (=θνητός) είναι παράλληλα και βρωτός (=φαγώσιμος); Φοβάμαι πως ΝΑΙ…
Αν ανατρέξουμε στο ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ LIDDELL & SCOTT, διαβάζουμε για την διαφορά του όμικρον και του ωμέγα, στο λήμμα Ω μέγα:
Ω μέγα: «Το όνομα ω μέγα (=μέγα ή μακρό ο) είναι νεότερο και επινοήθηκε σε αντιπαράθεση αυτού του γράμματος, με το γράμμα ο μικρό (=μικρό ή βραχύ ο).
Αρχικά δεν υπήρχε διάκριση μεταξύ των δύο γραμμάτων και σε αρχαιότερες επιγραφές, εμφανίζονται και τα δύο γραμμένα με το ίδιο σύμβολο, αυτού του [Ο].
Το σχήμα Ω καθιερώθηκε επισήμως στην Αθήνα κατά την περίοδο του Άρχοντα Ευκλείδη (403 π. Χ).
Κατά τους χρόνους του Αδριανού καθιερώθηκε επίσης και το σχήμα του μικρού γράμματος, του [ω]».
Επίσης: Ο Αντώνιος Χαλάς στο βιβλίο του ‘ΤΟ ΕΙΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΑΛΦΑΒΗΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΥΠΟΛΑΝΘΑΝΟΝ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ Ή ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ’ (σελ.146) αναφέρει:
«Προτού προχωρήσωμεν περαιτέρω, ανάγκη ν’ αναφέρωμεν, ότι κατά την Αρχαίαν Αττικήν Διάλεκτον το Ο και το Ω ήσαν ταυτόσημα: ούτως, όπως και ο Πλάτων αναφέρει, η σημερινή [ώρα] εγράφετο [όρα]».
Ως εκ τούτου, η λέξη βροτός = θνητός και βρωτός = φαγώσιμος, είναι ταυτόσημες. Τα προς τρίτον ίσα, και μεταξύ των ίσα.
Οπότε: θνητός = φαγώσιμος...
Φαγώσιμος ο άνθρωπος; … από τι;
Από τους ίδιους τους δημιουργούς του, που εκμεταλλεύονται την ενέργεια που ο άνθρωπος παράγει στην ζωή του μέσα από την καθημερινή του δραστηριότητα.
Γιατί ας μην ξεχνάμε: ο Πατέρας/Θεός, δεν έχει καμία σχέση με τον εκπεσόντα δημιουργό της ύλης, Εωσφόρο.
Γι’ αυτό ο Απόστολος Φίλιππος γράφει στο Ευαγγέλιό του (που φυσικά το έκρυψαν για να μην πληροφορηθούν οι άνθρωποι την Αλήθεια):
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΦΙΛΙΠΠΟΥ «§ 54. Ο θεός είναι ανθρωποφάγος. Εξαιτίας αυτού, η ανθρωπότητα [θυσιάζεται]. Πριν από την ανθρωπότητα θυσιάζονταν, τα ζώα. Αυτοί για τους οποίους θυσιάζονταν, δεν ήταν θεοί». …ήταν οι ονομαζόμενοι δαίμονες.
Και ο Πλάτων στο έργο ‘ΚΡΙΤΙΑΣ’ στιχ. 109b-109c4 επιβεβαιώνει: «Διότι κάποτε οι θεοί διαμοιράσαν ολόκληρη τη γη με κλήρο κατά περιοχές χωρίς φιλονικία. … Με δίκαια λοιπόν κλήρωση παίρνοντας ο καθένας το δικό του μέρος, εγκατέστησαν στις χώρες τους κατοίκους, και στη συνέχεια όπως οι βοσκοί τα πρόβατα, μας έτρεφαν ως κτήματα και θρέμματά τους. Δεν ασκούσαν όμως στα σώματά μας βία με τις υπάρξεις των, καθώς κάνουν οι ποιμένες που οδηγούν τα κτήνη των στη βοσκή με κτυπήματα, αλλά προπαντός όπως το ευκολοδιοίκητο ζώο, και σαν καράβι κυβερνώντας μας με το τιμόνι από την πρύμνη, και προσεγγίζοντας με πειθώ τη ψυχή μας,σύμφωνα με την θέλησή των, έτσι οδηγώντας, κυβερνούσαν ολόκληρο το ανθρώπινο γένος».
Καταλήξαμε λοιπόν βάσει των στοιχείων σε έναν λογικό συνειρμό και προχωράμε περισσότερο.
Γιατί επί αιώνες οι πάσης φύσεως Μυητικές Σχολές έκρυβαν την Αλήθεια από τα πλήθη των ανθρώπων, με την δικαιολογία ότι εκείνοι δεν ήταν …εκλεκτοί;
Ωστόσο δεν τους είχαν εξετάσει και έναν-έναν για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα! Αντίθετα, «δέχονταν» να μυήσουν μόνο όσους είχαν την τύχη να βρίσκονται κάτω από κάποιες ευνοϊκές συνθήκες ζωής (και να έχουν πρόσβαση σ’ αυτά τα Μυστήρια) και τους βάφτιζαν «εκλεκτούς»!
Όμως η απάντηση γι’ αυτά τα «Μυστήρια» έρχεται από τον ίδιο τον Ιησού, μέσα από το Ευαγγέλιο του Θωμά:
ΚΑΤΑ ΘΩΜΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ «§33. Ο Ιησούς είπε: Αυτό που ακούς από το ένα αυτί, πες το σε κάποιο άλλο αυτί, διακήρυξέ το πάνω στις στέγες. Κανείς δεν ανάβει το λυχνάρι για να το βάλει κάτω από την καπνοδόχο ή σε κάποιο κρυφό μέρος, αλλά το βάζει πάνω στον λυχνοστάτη προκειμένου από μέσα και από έξω, να βλέπουν το φως του».
Καθώς και:
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ κεφ. Ι «§26. Μη φοβηθήτε λοιπόν αυτούς· διότι δεν είναι ουδέν κεκαλυμμένον, το οποίον δεν θέλει αποκαλυφθή, και κρυπτόν, το οποίον δεν θέλει γνωσθή. §27. Ό,τι σας λέγω εν τω σκότει, είπατε εν τω φωτί, και ο,τι ακούετε εις το ωτίον, κηρύξατε επί των δωμάτων».
Εδώ λοιπόν υπάρχει μια σοβαρή αντίφαση! Αποκάλυψη της Αλήθειας; ή κάλυψή της; …οι γνώμες διίστανται. Και οι γνώμες αυτές έρχονται από πολύ σοβαρές πηγές. Από τη μία έχουμε τη γνώμη του Χριστού και από την άλλη την γνώμη των Μυστών!
Ας δούμε όμως και κάτι ακόμη που μας αποκαλύπτει ο Ιησούς:
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΕΦ. Η «§32. Και θέλετε γνωρίσει την αλήθεια. Και η αλήθεια θέλει σας ελευθερώσει».
Ερχόμαστε λοιπόν στο επίμαχο σημείο!
Η Αλήθεια ελευθερώνει. Ναι, αλλά ποια αλήθεια; η υποκειμενική ή η αντικειμενική;
Εδώ πρέπει τώρα να ξεκαθαρίσουμε κάτι βασικό!
Η πυκνή ορατή ύλη, ονομάζεται από τους Φυσικούς, «μάζα ηρεμίας». Ως «ήρεμη», μοιάζει συγκριτικά «ακίνητη» ως προς τις αραιότερα ενεργειακές διαστάσεις του σύμπαντος.
Όταν ο Φυσικός Νεύτωνας έφτιαξε τον δίσκο με τα επτά χρώματα της ίριδας ζωγραφισμένα πάνω του, αυτά τα χρώματα, αντικαταστάθηκαν με το Λευκό όταν άρχισε να στριφογυρνά αυτόν τον δίσκο δυνατά.
Έτσι λοιπόν μπορούμε να παρομοιάσουμε τις υποκειμενικές «αλήθειες» των ανθρώπων με τα επτά διαφορετικά χρώματα της ίριδας, και το Λευκό χρώμα, με την ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ Αλήθεια.
Η πυκνή ορατή ύλη ως η «μαζα ηρεμίας» ―όπως ο σταματημένος δίσκος του Νεύτωνα― δημιουργεί την «πολυχρωμία» της Αλήθειας και εμφανίζει τις διαφορετικές υποκειμενικές αλήθειες.
Η Μία Αλήθεια (το Λευκό) περιέχει μέσα του όλες τις υποκειμενικές και συνθέτει την Μια και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ!
Όταν λοιπόν ο Χριστός προτρέπει τους ανθρώπους να γνωρίσουν την Αλήθεια που θα τους ελευθερώσει, σίγουρα δεν εννοεί την υποκειμενική διαθλώμενη «πολυχρωμία» της, αλλά την Μια Αλήθεια, την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ, που στο παράδειγμά μας παρομοιάζεται με το Λευκό!
Ας συνθέσουμε τα στοιχεία.
Η ενέργεια του ανθρώπου είναι «φαγώσιμη» από τους εξουσιαστές αυτού του βίαιου κόσμου.
Οι δυνάμεις εξουσίας αυτού του κόσμου κρύβουν την αλήθεια από τα πλήθη.
Η (αντικειμενική) Αλήθεια όμως, είναι ικανή να ελευθερώσει τον άνθρωπο.
«Και θέλετε γνωρίσει την αλήθεια. Και η αλήθεια θέλει σας ελευθερώσει».
Άρα οι δυνάμεις εξουσίας του κόσμου τούτου ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ οι άνθρωποι να γνωρίσουν την Αλήθεια επειδή έτσι θα μπορούν να ελευθερωθούν από την δουλεία τους.
Τι μένει στον άνθρωπο;
ΝΑ ΓΙΝΕΙ «ΠΙΚΡΑΜΥΓΔΑΛΟ» ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΣΜΩΤΕΣ ΤΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!
Ας αρχίσουμε όμως από την αρχή με την ερμηνεία δυο αρχαίων λέξεων:
(1) βρωτός που σημαίνει φαγώσιμος και (2) βροτός που σημαίνει θνητός.
Μήπως όμως ο βροτός (=θνητός) είναι παράλληλα και βρωτός (=φαγώσιμος); Φοβάμαι πως ΝΑΙ…
Αν ανατρέξουμε στο ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ LIDDELL & SCOTT, διαβάζουμε για την διαφορά του όμικρον και του ωμέγα, στο λήμμα Ω μέγα:
Ω μέγα: «Το όνομα ω μέγα (=μέγα ή μακρό ο) είναι νεότερο και επινοήθηκε σε αντιπαράθεση αυτού του γράμματος, με το γράμμα ο μικρό (=μικρό ή βραχύ ο).
Αρχικά δεν υπήρχε διάκριση μεταξύ των δύο γραμμάτων και σε αρχαιότερες επιγραφές, εμφανίζονται και τα δύο γραμμένα με το ίδιο σύμβολο, αυτού του [Ο].
Το σχήμα Ω καθιερώθηκε επισήμως στην Αθήνα κατά την περίοδο του Άρχοντα Ευκλείδη (403 π. Χ).
Κατά τους χρόνους του Αδριανού καθιερώθηκε επίσης και το σχήμα του μικρού γράμματος, του [ω]».
Επίσης: Ο Αντώνιος Χαλάς στο βιβλίο του ‘ΤΟ ΕΙΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΑΛΦΑΒΗΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΥΠΟΛΑΝΘΑΝΟΝ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ Ή ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ’ (σελ.146) αναφέρει:
«Προτού προχωρήσωμεν περαιτέρω, ανάγκη ν’ αναφέρωμεν, ότι κατά την Αρχαίαν Αττικήν Διάλεκτον το Ο και το Ω ήσαν ταυτόσημα: ούτως, όπως και ο Πλάτων αναφέρει, η σημερινή [ώρα] εγράφετο [όρα]».
Ως εκ τούτου, η λέξη βροτός = θνητός και βρωτός = φαγώσιμος, είναι ταυτόσημες. Τα προς τρίτον ίσα, και μεταξύ των ίσα.
Οπότε: θνητός = φαγώσιμος...
Φαγώσιμος ο άνθρωπος; … από τι;
Από τους ίδιους τους δημιουργούς του, που εκμεταλλεύονται την ενέργεια που ο άνθρωπος παράγει στην ζωή του μέσα από την καθημερινή του δραστηριότητα.
Γιατί ας μην ξεχνάμε: ο Πατέρας/Θεός, δεν έχει καμία σχέση με τον εκπεσόντα δημιουργό της ύλης, Εωσφόρο.
Γι’ αυτό ο Απόστολος Φίλιππος γράφει στο Ευαγγέλιό του (που φυσικά το έκρυψαν για να μην πληροφορηθούν οι άνθρωποι την Αλήθεια):
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΦΙΛΙΠΠΟΥ «§ 54. Ο θεός είναι ανθρωποφάγος. Εξαιτίας αυτού, η ανθρωπότητα [θυσιάζεται]. Πριν από την ανθρωπότητα θυσιάζονταν, τα ζώα. Αυτοί για τους οποίους θυσιάζονταν, δεν ήταν θεοί». …ήταν οι ονομαζόμενοι δαίμονες.
Και ο Πλάτων στο έργο ‘ΚΡΙΤΙΑΣ’ στιχ. 109b-109c4 επιβεβαιώνει: «Διότι κάποτε οι θεοί διαμοιράσαν ολόκληρη τη γη με κλήρο κατά περιοχές χωρίς φιλονικία. … Με δίκαια λοιπόν κλήρωση παίρνοντας ο καθένας το δικό του μέρος, εγκατέστησαν στις χώρες τους κατοίκους, και στη συνέχεια όπως οι βοσκοί τα πρόβατα, μας έτρεφαν ως κτήματα και θρέμματά τους. Δεν ασκούσαν όμως στα σώματά μας βία με τις υπάρξεις των, καθώς κάνουν οι ποιμένες που οδηγούν τα κτήνη των στη βοσκή με κτυπήματα, αλλά προπαντός όπως το ευκολοδιοίκητο ζώο, και σαν καράβι κυβερνώντας μας με το τιμόνι από την πρύμνη, και προσεγγίζοντας με πειθώ τη ψυχή μας,σύμφωνα με την θέλησή των, έτσι οδηγώντας, κυβερνούσαν ολόκληρο το ανθρώπινο γένος».
Καταλήξαμε λοιπόν βάσει των στοιχείων σε έναν λογικό συνειρμό και προχωράμε περισσότερο.
Γιατί επί αιώνες οι πάσης φύσεως Μυητικές Σχολές έκρυβαν την Αλήθεια από τα πλήθη των ανθρώπων, με την δικαιολογία ότι εκείνοι δεν ήταν …εκλεκτοί;
Ωστόσο δεν τους είχαν εξετάσει και έναν-έναν για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα! Αντίθετα, «δέχονταν» να μυήσουν μόνο όσους είχαν την τύχη να βρίσκονται κάτω από κάποιες ευνοϊκές συνθήκες ζωής (και να έχουν πρόσβαση σ’ αυτά τα Μυστήρια) και τους βάφτιζαν «εκλεκτούς»!
Όμως η απάντηση γι’ αυτά τα «Μυστήρια» έρχεται από τον ίδιο τον Ιησού, μέσα από το Ευαγγέλιο του Θωμά:
ΚΑΤΑ ΘΩΜΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ «§33. Ο Ιησούς είπε: Αυτό που ακούς από το ένα αυτί, πες το σε κάποιο άλλο αυτί, διακήρυξέ το πάνω στις στέγες. Κανείς δεν ανάβει το λυχνάρι για να το βάλει κάτω από την καπνοδόχο ή σε κάποιο κρυφό μέρος, αλλά το βάζει πάνω στον λυχνοστάτη προκειμένου από μέσα και από έξω, να βλέπουν το φως του».
Καθώς και:
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ κεφ. Ι «§26. Μη φοβηθήτε λοιπόν αυτούς· διότι δεν είναι ουδέν κεκαλυμμένον, το οποίον δεν θέλει αποκαλυφθή, και κρυπτόν, το οποίον δεν θέλει γνωσθή. §27. Ό,τι σας λέγω εν τω σκότει, είπατε εν τω φωτί, και ο,τι ακούετε εις το ωτίον, κηρύξατε επί των δωμάτων».
Εδώ λοιπόν υπάρχει μια σοβαρή αντίφαση! Αποκάλυψη της Αλήθειας; ή κάλυψή της; …οι γνώμες διίστανται. Και οι γνώμες αυτές έρχονται από πολύ σοβαρές πηγές. Από τη μία έχουμε τη γνώμη του Χριστού και από την άλλη την γνώμη των Μυστών!
Ας δούμε όμως και κάτι ακόμη που μας αποκαλύπτει ο Ιησούς:
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΕΦ. Η «§32. Και θέλετε γνωρίσει την αλήθεια. Και η αλήθεια θέλει σας ελευθερώσει».
Ερχόμαστε λοιπόν στο επίμαχο σημείο!
Η Αλήθεια ελευθερώνει. Ναι, αλλά ποια αλήθεια; η υποκειμενική ή η αντικειμενική;
Εδώ πρέπει τώρα να ξεκαθαρίσουμε κάτι βασικό!
Η πυκνή ορατή ύλη, ονομάζεται από τους Φυσικούς, «μάζα ηρεμίας». Ως «ήρεμη», μοιάζει συγκριτικά «ακίνητη» ως προς τις αραιότερα ενεργειακές διαστάσεις του σύμπαντος.
Όταν ο Φυσικός Νεύτωνας έφτιαξε τον δίσκο με τα επτά χρώματα της ίριδας ζωγραφισμένα πάνω του, αυτά τα χρώματα, αντικαταστάθηκαν με το Λευκό όταν άρχισε να στριφογυρνά αυτόν τον δίσκο δυνατά.
Έτσι λοιπόν μπορούμε να παρομοιάσουμε τις υποκειμενικές «αλήθειες» των ανθρώπων με τα επτά διαφορετικά χρώματα της ίριδας, και το Λευκό χρώμα, με την ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ Αλήθεια.
Η πυκνή ορατή ύλη ως η «μαζα ηρεμίας» ―όπως ο σταματημένος δίσκος του Νεύτωνα― δημιουργεί την «πολυχρωμία» της Αλήθειας και εμφανίζει τις διαφορετικές υποκειμενικές αλήθειες.
Η Μία Αλήθεια (το Λευκό) περιέχει μέσα του όλες τις υποκειμενικές και συνθέτει την Μια και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ!
Όταν λοιπόν ο Χριστός προτρέπει τους ανθρώπους να γνωρίσουν την Αλήθεια που θα τους ελευθερώσει, σίγουρα δεν εννοεί την υποκειμενική διαθλώμενη «πολυχρωμία» της, αλλά την Μια Αλήθεια, την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ, που στο παράδειγμά μας παρομοιάζεται με το Λευκό!
Ας συνθέσουμε τα στοιχεία.
Η ενέργεια του ανθρώπου είναι «φαγώσιμη» από τους εξουσιαστές αυτού του βίαιου κόσμου.
Οι δυνάμεις εξουσίας αυτού του κόσμου κρύβουν την αλήθεια από τα πλήθη.
Η (αντικειμενική) Αλήθεια όμως, είναι ικανή να ελευθερώσει τον άνθρωπο.
«Και θέλετε γνωρίσει την αλήθεια. Και η αλήθεια θέλει σας ελευθερώσει».
Άρα οι δυνάμεις εξουσίας του κόσμου τούτου ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ οι άνθρωποι να γνωρίσουν την Αλήθεια επειδή έτσι θα μπορούν να ελευθερωθούν από την δουλεία τους.
Τι μένει στον άνθρωπο;
ΝΑ ΓΙΝΕΙ «ΠΙΚΡΑΜΥΓΔΑΛΟ» ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΣΜΩΤΕΣ ΤΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!
Η συνέχεια των παραπάνω συγκλονιστικών στοιχείων στο βιβλίο ¨ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ- ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ"
ΑπάντησηΔιαγραφήσυγγρ. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
Παναγιώτα