
Ήδη το πρόγραμμα αυτό χρησιμοποιείται από τις αεροπορικές γραμμές της Μαλαισίας αλλά χρησιμοποιεί σαν τράπεζα πληροφοριών μόνο το Facebook, ενώ η KLM έχει ενσωματώσει στην υπηρεσία της και άλλες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn.
Η υπηρεσία αυτή επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν κράτηση θέσης ανάλογα με το επάγγελμα, τα κοινά ενδιαφέροντα και την εμφάνιση του συνεπιβάτη τους. Συνδεόμενοι με το LinkedIn και το Facebook κατά τη διάρκεια του ηλεκτρονικού check-in, οι επιβάτες έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν ποιος θα κάτσει δίπλα τους, αν και χρειάζεται και τα δύο άτομα να συμφωνήσουν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία.
Η KLM θεωρεί ότι πρόκειται για μία ευκαιρία δικτύωσης, αν και πολύ το βλέπουν σαν μία υπηρεσία ώστε να βρει κάποιος το άλλο του μισό. Όσοι δεν ενδιαφέρονται να κάνουν φίλους ή επαφές στο ταξίδι του τότε εξαιρούνται της υπηρεσίας.
Παρόλο αυτό δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής ποιος θα καθίσει δίπλα τους μπορεί να κάνει το ταξίδι πιο ευχάριστο, ωφέλιμο ή απλά ενδιαφέρον. Μήπως είναι η ώρα να το υιοθετήσουν και άλλες εταιρίες;
http://www.terrapapers.com/?p=14391
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου